30 sierpnia 2016

Moje pierwsze pudełka ślubne - Exploding Boxes



Jeszcze jedna nowość dla mnie, czyli robiłam je po raz pierwszy. Te lato wprost obfitowało w nowości papierowe

Pierwsze pudełeczko wykonałam w kolorach: biel - beż, mięta, żółte kwiaty i elementy złotego.
Dodam, że każdy kwiatek na tym pudełku został wykonany własnoręcznie przeze mnie.










Drugie pudełeczko jest bardziej klasyczne pod względem kolorów: biel, róż i srebro. Tutaj sporo dodałam kwiatków kupionych, bo nie nadąrzałam czasowo. Różowe różyczki na pokrywce są własnorecznie robione przeze mnie.










Przyznam się, że sporo godzin spędziłam nad robieniem kwiatków, bo znowóż, to moje pierwsze robione kwiatki. Ale o ile czytałam w necie, to kwiatki są dość czasochłonne. Było sporo prób z arkuszy foam, ale moje arkusze są za grube i do różyczek zupełnie się nie nadają. Ale plany nabycia foamiranu są i napewno w przyszłości pojawią się u mnie kwiatki z tego tworzywa, a na razie wcale ładne wyszli mi papierowe. Najpierw nie byłam pewna ich piękna, ale kilka osób zapewniło mnie, że są śliczne .

Stworzenie oto tych pudełek zajęło mi kilka dobrych dni.

Pozdrawiam
Agneta




1 komentarz:

May thanks for all comments!!!