03 stycznia 2014

Witajcie w 2014 roku!

Kochani, życzę dla każdego wszystkiego najlepszego. 
Jak najwięcej zdrowia, słonka (nie tylko na niebie, ale i w serduchu),
a także sporo czasu i weny dla osób kreatywnych. 


Jak ten czas leci, prawda?
Już 2014-sty rok!
Jak zawsze na początku każdego roku, tak i teraz niezwyczajnie jest 
pisać datę - 2014 zamiast 2013 :).
Ale....cóż kolejny rok kalendarzowy, kolejne postanowienia i nadzieje na lepsze.
Tak chyba u każdego.
Ja sobie postanowiłam, że muszę być bardziej optymistyczna, 
a także zacząć bardziej dbać o swoje zdrowie (he he he o sylwetkę też).
No i mam nadzieję, że w drugiej połowie roku, gdzieś tak od czerwca 
zwolnie tempo i odetchnę od terażniejszego chaotycznego życia i stale nie nadążaniem w niczym i nigdzie.
A to powoduje jeszcze większy stres i bóle głowy, a te następnie marnują mi dzień albo kilka :(
i tak w kółko....
Moim marzeniem na wszystkie Nowe Roki byłoby: życie bez stresu :):):)

Trochę odświeżyłam stroniczkę.
Nastrój nazwałabym irlandzką zimą, bo właśnie nie mamy śniegu, 
jest szaro-buro, ale i zielono, i czasami bardzo niebiesko,
więc bardzo mi pasował taki dobiór kolorów.
W przeciwieństwie od poprzednich sówek na zdjęciu,
ta kompozycja jest bardzo spokojna, statyczna.
To chyba wakacje na mnie tak podziałały :) 
Te sówki nie projektowałam sama.
Wiecie jak zrobiłam?
Kupiłam digi papiery na etsy,
otworzyłam photoshop i tam powklejałam te sówki, drzewki itp....

A wy jakie macie postanowienia na ten rok?
Może i ja coś wypożyczę, skorzystam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

May thanks for all comments!!!