27 grudnia 2012

Upominki od blogowych koleżanek :)

Święta już minęły. Mam nadzieję, że wszystkie z Was miały je spokojne i radosne na sercu (bo to chyba najważniejsze). A teraz życie wraca na normalne tory, no być może ktoś ma wielkie przygotowania do Nowego Roku. Ja nie mam aż tak wielkiego balu, ale już zastanawiam się nad meniu, bo w ten dzień mamy z mężem rocznicę ślubu, więc muszę narobić smakołyków dla moich mężczyzn :)
Ale do sprawy,  tuż przed samymi świętami otrzymałam kilka upominków, które mnie bardzo i bardzo zaskoczyły  - powiem wam szczerze :):):)

Pierwsza dotarła kartka od Justyny/Jazz:


Następnie paczuszka od Ewy/Świat Amalii:



Ewa zna mój gust, bo rzeczywiście w tych właśnie numerkach znalazłam kilka fajnych hafcików, które chciałabym wyhaftować :)

I jeszcze jedna karteczka od Beaty/Xymcia-dm:


Wszystkie karteczki zawierały bardzo śliczne pozdrowienia, słowa. 
Dziewczyny, bardzo i bardzo Wam dziękuję. 
Dziękuję także dziewczynom, które zostawiły pozdrowienia w komentarzach na blogu.
Dziękuję

Tak już miałam tego roku, że kupiłam kilka papierów, guziczków, tasiemek do zrobienia świątecznych kartek, ale niestety nawet nie skleiłam ani jednej. Szkoda, może w następnym roku będę miała więcej wolnego czasu i sił. Albo latem, ale latem o zimowych świętach ???...Hmmm

A oto kartka, którą wysłałam ze swoich zapasików dla zwycięzcy w tegorocznym TuSal'u:


Na dzisiaj to tyle. Dzisiaj mamy czwartek, już szósty dzień jak mam wakacje, a tylko dopiero teraz zaczynam odczuwać, że jeszcze żyje, prawda z pomocą wielkiej dawki witaminów :):):)

Pozdrawiam cieplutko, i życzę fajnych wolnych, i owocnej pracy twórczej!!!

1 komentarz:

  1. Piękne dowody pamięci! A do tych gazetek sama z chęcią bym zajrzała:))

    OdpowiedzUsuń

May thanks for all comments!!!